Helpdesktekniker

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifterna består av telefon-support mot datoranvändare, problemhantering och diagnos, registrering av ärenden samt uppföljning.Du har datorutbildning, kan Microsofts operativsystem XP samt har kunskaper om Microsoft Office.Kunskap om Lotus Notes är ett plus.Du är stresstålig, van att ha många bollar i luften, har social kompetens och är framför allt strukturerad då en del administrativa uppgifter ingår.Du tycker om att arbeta med människor och fungerar bra i grupp.Körkort B krävs.Både manliga och kvinnliga sökanden emotses.Tjänsten är en tillsvidareanställning heltid.Tillträde snarast!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Generalist Therese Eriksson
010-499 32 49
Konsultchef Eva Bexelius

Konsultchef Eva Bexelius

HR Generalist Therese Eriksson
0767-223249
Eva Bexelius
010 - 499 30 00
Researcher Johan Skillstedt

Sourcing Manager Johan Skillstedt
010 - 499 30 00
Johan Skillstedt Skillstedt

Johan Skillstedt

CFO Marita Fontér
0767-223260

Sammanfattning

  • Arbetsplats: InfoCare Service AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 januari 2009
  • Ansök senast: 21 februari 2009

Besöksadress

FO Petersonsgata 30
Västra Frölunda

Postadress

None
Västra Frölunda, 42122

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024