OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dansktalande helpdesktekniker som ska hjälpa våra kunder i detaljhandeln.Du blir tillsvidareanställd hos Elan med placering hos kund i Solna. Arbetsbeskrivning Telefonsupport och remotesupport för kassasystem.Dessa är Windowsbaserade och du får utbildning i kundens arbetsverktyg Arbetstiderna är 06.00-22.00 sju dagar i veckan enligt rullande schema.Därmed tillkommer ob-ersättning på ordinarie lön.Vem är du?Vi vill helst att du har tidigare erfarenhet från helpdesk.Det är bra om du dessutom själv har arbetat i butik tidigare.Ett krav är att kan danska. Det viktiga är att du är självgående, social och är bra på att ta kunder. Detta arbete innebär också att utdrag ur brottsregister kommer att begäras.Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till den aktuella tjänsten.Intervjuer sker löpande varför du bör skicka in din ansökan snarast möjligt.Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT.Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning.Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter.Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping, Skövde och Sundsvall med totalt 800 medarbetare.