OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är i behov av tillfällig förstärkning till deras IT Helpdesk. Som Helpdesktekniker kommer du ge support genom telefon, bemanning av servicedesk och på plats i kundens lokaler. Du ger support till interna användare med arbetsplatsnära it med Windows 10 som operativsystem och Microsoft Exchange som mejlsystem. Vanliga ärenden handlar om att hjälpa användare som inte får igång sin pc, inte kan skriva ut dokument till att guida och visa hur man kopplar upp ett Skype-möte.
Som person behöver du vara social samt van att hjälpa olika typer av människor med olika typer av IT problem.
Din tidigare erfarenhet behöver motsvara:
- Minst två tidigare uppdrag där du har haft en IT-support roll
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper
Uppdraget är på 6 månader, heltid, på plats hos kund
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting