Helpdesktekniker med kunskap om Citrix?

Arbetsbeskrivning

IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker helpdesktekniker för uppdrag hos en av våra kunder.Du kommer att arbeta i en servicedesk som består av 16 personer, med diverse vanligt förekommande helpdesk-arbete, via telefon/remote.Miljön är till största delen Windows.Kontohanteringen sker via Active Directory och Novell, och några av de vanligaste ärendena är kommunikationsproblem, synkronisering av mobiltelefoner och utskriftsproblem.Vi tror att du har erfarenhet från liknande arbete i helpdesk, och att du har relevant utbildning inom IT.Vidare har du kunskaper/och eller erfarenhet av kontohantering i Active Directory och Novell, Citrix, Windows XP, kommunikationsproblem och utskriftsproblem.Du har arbetat i något ärendehanteringssystem samt via telefon/remote.Ett krav är att du hanterar både svenska och engelska, i både tal och skrift.Meriterande är om du arbetat i ärendehanteringssystemet ARS Remedy.För mer information om vår rekryteringskväll se vår hemsida www.itresurs.se Är du intresserad av detta uppdrag? Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-RESURS CNC AB
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 oktober 2007
  • Ansök senast: 30 november 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010