OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker omgående nya konsulter för uppdrag som Helpdesktekniker i centrala Göteborg hos ett av världens största IT-bolag!Vår kund söker serviceorienterade[människor med tidigare erfarenhet av arbete i helpdesk alternativt kundtjänst.Du kommer att hantera teknisk support, felanmälningar, kontohantering samt lösa övriga tekniska problem.Du arbetar främst via telefon och email och ger användare service på alla nivåer.Du blir en del av ett härligt team med mycket driv och kunnande.Du kommer att arbeta heltid och vara schemalagd mellan 07-18 måndag till fredag.Uppdraget startar omgående och beräknas pågå ett par månader, det finns goda chanser till förlängning efter det.Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker i första hand dig som jobbat i en helpdesk alternativt kundtjänst tidigare och är van att ta inkommande samtal.Du har ett stort intresse och kunnande rörande IT.Du känner dig hemma i Microsofts program och struktur, inklusive Officeprogrammen.Meriterande är kunskaper i Active Directory samt kunskaper om nätverk och servrar.Som person är du serviceminded, flexibel samt noggrann.Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav Ansök snarast, tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas, följ anvisad länk.TNG samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Malmö[och Göteborg.Läs mer om oss på www.tng.se