OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta i en helpdesk, och arbetet innebär att du hjälper användare med deras IT-relaterade problem/frågor via telefon och fjärrstyrning.Du kommer även att vara den i teamet som har rollen som supportansvarig mot kunden som ni supportar.Det innebär att du kommer att ha mycket kundkontakt.Alla ärenden hanteras i ett ärendehanteringssystem, och du kommer att arbeta med de ärenden som escaleras från 1st Line.För att klara tjänsten tror vi att du har: - goda kunskaper om Windows XP - mycket goda kunskaper om hård- och mjukvara - goda kunskaper om kontohantering i Active Directory - mycket goda kunskaper om Office 2003 - erfarenhet av fjärrstyrning - vana av mycket kundkontaker Kunskaper om Notes är meriterande.Som person är du drivande och ansvarstagande, samt känner eget ansvar. Tveka inte att höra av dig till mig om du har frågor kring denna tjänst. IT-Resurs AB är en av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi har uppdragsverksamhet över hela landet och erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs CNC AB, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner.Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Intresserad av tjänsten?