OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Till att börja med kommer du att vara anställd av IT-resurs men på sikt är det tänkt att din anställning kommer att tas över av vår kund, som är ett väletablerat konsult / outsourcingbolag beläget i Danderyd.Initialt kommer du att arbeta i helpdesk och ge användarsupport via telefon och E-post.Detta kräver breda kunskaper i Windows 2000 / XP / 2003 Server, Active Directory, Office och Exchange.Efterhand kommer du att få ta ett övergripande ansvar för helpdeskverksamheten.Det kommer att krävas av dig att du är analytisk, initiativrik och har förmågan att förbättra och utveckla verksamheten.Utöver dina tekniska kunskaper så lägger vi mycket stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang Det här är det perfekta jobbet för dig som har arbetat i helpdesk och som nu känner att du vill utvecklas vidare och ta ett större ansvar! Urval kommer att ske löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!