OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du öppen för att se världen så finns det möjligheter för det också, Experis är aktivt i mer än 80 olika länder och finns på 50 orter i Sverige.
Om Experis
Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde.
På Experis får du en personlig konsultchef och kontinuerlig kompetensutveckling så att du kan hålla dig jour med ny teknik. Via vår AI-drivna plattform Experis Career Accelerator får du till exempel tillgång till över 4500 IT-utbildningar och certifieringar.
Experis, som är en del av ManpowerGroup, har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.
Låt oss bygga ett gemensamt samarbete långsiktigt och följ med oss på en spännande resa in i framtiden!
Ser innerligt fram emot att få jobba tillsammans med dig!
Har du erfarenhet av Active Directory, olika ärendehanteringssystem och att arbeta med teknisk support och skulle vilja arbeta som Helpdesktekniker hos oss på Experis? Jobbet innebär inte bara spännande arbetsuppgifter utan också en trevlig arbetsmiljö som kännetecknas av bra samarbete mellan olika avdelningar. Du är anställd av oss på Experis men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund!
Att jobba som Helpdesktekniker för Experis
I dina arbetsuppgifter ingår att hjälpa kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system, hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Dessutom kommer du att administrera konton och behörigheter till olika system och dokumentera och uppdatera ärendeloggar. Du kommer att arbeta i moderna, stora och fräscha lokaler utanför Oskarshamn.
Du kommer bland annat att
* ge råd och hjälp vid tekniska problem
* dokumentera ärenden.
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med tekniska ärenden, problemlösning och helpdesk ärenden. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av Active Directory, olika ärendehanteringssystem och att arbeta med teknisk support.
Det är meriterande om du
* har arbetat som supporttekniker.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Emil Rudvi på telefonnummer: 0761 35 96 13 eller via e-post: emil.rudvi@se.experis.com.
Sök tjänsten senast den 2022-10-15.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson