Helpdesktekniker som kan AS/400 och Citrix?

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten: IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker en helpdesktekniker för uppdrag hos en av våra kunder.Du kommer att jobba med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.Arbetet innebär felsökning och felavhjälpning i både hård- och mjukvara, utskriftsproblem, kontohantering i Active Directory samt att hjälpa användare med diverse vanligt förekommande IT-frågor.Alla ärenden registreras i ett ärendehanteringssystem, och ärenden som inte kan lösas i ett föresta samtal skickas vidare till en second line. Krav på arbetssökande: Du är en social person med hög servicekänsla.Du tycker om att hjälpa människor att lösa problem över telefon. Vi tror att du har goda kunskaper i: - Windows 2000 / XP - Office 2000/ Office XP / Office 2003 - Active Directory - Exchange - hård- och mjukvara - Citrix Vana av helpdeskarbete samt att lösa ärenden via fjärrstyrning är ett krav.Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-RESURS CNC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 oktober 2007
  • Ansök senast: 15 november 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010