OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Arbetet kommer att schemaläggas så att du arbetar lördag och söndag varannan helg.Arbetstiderna är uppdelade i två skift så du kommer att alternera mellan att arbeta dag- och kvällspass.Du kommer att vara anställd av IT-Resurs och arbeta ute hos vår kund, som har lokaler i Frösunda.Dina uppgifter består av att via telefon hjälpa användare med IT- relaterade problem, alltifrån krånglande hårdvara till felsökning av operativsystem och nätverksuppkopplingar.Du och dina kollegor kommer att utgöra första linjens support i en affärskritisk verksamhet så det ställs stora krav på såväl tekniska kunskaper som förmågan att ge användarna ett kompetent och vänligt bemötande.Kunskaper som krävs: Kännedom om Windows XP, Office XP samt Active Directory.Vana vid att arbeta i en helpdesk eller teknisk kundtjänst är starkt meriterande. Innan du börjar kommer du att få utbildning inom en del kundspecifika system.Det här kan vara en jättechans för dig som nu går en utbildning inom IT-området att få relevant erfarenhet redan innan din examen! Tjänsten skall tillsättas omgående så vi vill ha din ansökan snarast!