OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Helpdesk - 1st line support Just nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-tekniker i Stockholm.Vi söker dig som är driven och vill arbeta som IT-konsult inom området helpdesk/användarsupport till en av våra större kunder med placering på Lidingö, i norra Stockholm.Du blir anställd av IT-Resurs och uthyrd till kund.Erfarenhet/kunskaper Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetserfarenhet i en liknande funktion som helpdesk-tekniker.Du vill arbeta i ett energiskt team, med en hög social gemenskap.Vi vill att du har goda kunskaper i Windows 2000/XP, Office 2000/XP/2003, Outlook, nätverk, VPN-uppkoppling, hårdvara (bärbart och stationärt) och skrivarhantering.Har du dessutom grundläggande kunskaper i Lotus Notes är det en merit. Du bör ha hög servicekänsla, vara stresstålig, flexibel, ordningsam och kunna arbeta i team.Du bör kunna tala, skriva, läsa och förstå svenska och engelska obehindrat.Urvalet kommer att ske löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast!