OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs söker omgående dig som vill arbeta som helpdesktekniker hos en av våra kunder i Göteborg. Arbetet som helpdesktekniker innebär främst support via telefon, mail och fjärrstyrning. Du kommer att arbeta i en helpdesk med uppgifter som t.ex. kontohantering i Active Directory, utskriftsproblem, felsökning, installation av program och kommunikationsproblem. Krav på arbetssökande För att vara kvalificerad ser vi gärna kunskap inom följande områden: - Windows XP/Vista - Active Directory - Office-paketet - Hårdvara - Remote-verktyg För att bli en framgångsrik helpdesktekniker är du driven, ambitiös och framåt och tycker att det är roligt att hjälpa användare per telefon. Vill du bli en av oss? Sök då tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Välkommen med din ansökan! ________________________________________________________ Lite flitigare Vi brukar säga att vi är lite flitigare. Det handlar inte om att vi jobbar en massa övertid. Det handlar om att vi är engagerade i vad vi gör. Och att vi trivs på jobbet. Det är nämligen den personliga inställningen som avgör om man lyckas. Det är därför våra kunder gillar oss. Och vi gillar dem. När vi söker medarbetare letar vi efter dem som också har den inställningen. Fler som vill jobba lite hårdare, skratta lite mer och vara lite flitigare. Vi gläds åt vårt höga Nöjd-Medarbetar-Index som visar att konsulterna på IT-Resurs gillar sitt jobb. Om IT-Resurs IT-Resurs AB är en av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT. Vi finns i hela landet och erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde. IT-Resurs ingår tillsammans med Ekonom Resurs AB i Resurs Bemanning CNC AB, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner. Resurs CNC AB är ISO-certifierade och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.itresurs.se