Helpdesktekniker till Göteborgs Stad

Helpdesktekniker till Göteborgs Stad

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge bästa möjliga support och service till dina kollegor och medarbetare? Då kommer detta uppdrag som helpdesktekniker på Göteborgs Stad vara något för dig! Detta är ett långt och tryggt uppdrag för dig som vill kicka igång din karriär på allvar! Häng med på resan!

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
I rollen som helpdesktekniker hos Göteborgs Stad kommer du att hantera felsökningar i olika ärenden och system. Utöver självständigt arbete innebär rollen telefonsupport och stundvis fysiska besök i verksamheten.

Din profil och kvalifikationen
För att passa in i rollen som helpdesktekniker tror vi att du har ett brinnande intresse för teknik samt att du är nyfiken och har en hög problemlösningsförmåga, då rollen innebär att du bland annat behöver hantera felsökningar i olika ärenden och system. Vi tror också att du har en go-to attityd och trivs bra med att arbeta självständigt. Eftersom rollen utöver självständigt arbete innebär telefonsupport och stundvis fysiska besök i verksamheten, tror vi att du tycker om att vara i kontakt med människor och har god social kompetens.

Din svenska är flytande – i såväl tal som skrift.

Krav
- 1 års erfarenhet av liknande tjänst
- Användarkonton och lösenord
- Outlook och Teams
- Datorer (PC, chromebook, macbook)
- Telefoner
- Surfplattor
- Skrivare och kopiatorer
- Applikationsinstallationer
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alicia Mattsson på tfn: 0734-159393 eller alicia.mattsson@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 27 juni 2023
  • Ansök senast: 27 september 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024