OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten IT-Resurs söker en helpdesktekniker för uppdrag hos en av våra kunder.Du kommer att arbeta i en helpdesk, och arbetet innebär att du hjälper användare med deras IT-relaterade problem/frågor via telefon och fjärrstyrning.Exempel på uppgifter är Office-frågor, felsökning av hård- och mjukvara, konohantering i Active Directory, utskriftsproblem samt diverse andra vanligt förekommande användarfrågor. Krav på arbetssökande Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetserfarenhet från helpdesk eller PC-teknik.Vi vill att du har goda kunskaper i Windows 2000, Windows XP, Outlook och Office paketet.Du har också goda kunskaper i AD.Du bör ha hög servicekänsla, vara stresstålig, flexibel, ordningsam och kunna arbeta i team.Du har också goda kunskaper i Engelska.Vi har uppdragsverksamhet över hela landet och erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs CNC AB, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner.Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.itresurs.se. IT-Resurs eftersträvar en jämn könsfördelning varför vi gärna ser kvinnliga sökanden.