OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker för kunds räkning flera helpdesktekniker.Här har du som är intresserad av teknisk problemlösning möjlighet att få in foten på ett stort IT-företag.Som helpdesktekniker blir du del av ett roligt arbetsteam som ger teknisk support till kundföretagets externa företagskunder.Du kommer att arbeta med incidenthantering via telefon och mail.Arbetsuppgifterna inkluderar i första hand kontoadministration samt support av Outlook och interna system som du får fullständig upplärning på.Detta är en heltidstjänst och dina arbetstider är vanligtvis 8-17, men vissa veckor 14-23.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.För rätt person kan det på sikt bli aktuellt med en överrekrytering.Profil Vi söker dig som har teknisk utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.[ Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift.Det är meriterande om du har kunskap inom Exchange, AD och Citrix.Du har en hög känsla för service och ett stort tekniskt intresse.Som person är du tålmodig, positiv och duktig på att bemöta människor.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV.Följ anvisad länk. TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdenadata/IT,kundtjänst/administrationochekonomi/HR/lön.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Läs mer om oss på www.tng.se