Helpdesktekniker/Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Kort beskrivning av företaget:
OptoSweden är ett svenskt konsultbolag som främst arbetar inom området elektronisk dokumenthantering. Bland våra kunder finns världens ledande konsult, finans och läkemedelsbolag. Vi fortsätter vår expansion och söker nu därför ytterligare medarbetare till vårt kontor i Täby.

INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
---------------------------


Titel: Supporttekniker

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att tillsammans med partners och kollegor arbeta med applikationssupport. Tjänsten innebär kontakt med ett stort antal kunder och dess lösningar. Du kommer att få en bred erfarenhet av olika tekniker och utvecklingsmiljöer.

Tjänsten innebär
Avancerad applikationssupport
Underhåll av befintliga produkter och installationer
Regelbundna kontakter med bolagets kunder, partners och leverantörer

Vi erbjuder dig
Arbete i en kreativ och stimulerande miljö där du kommer att jobba tillsammans med branschens samlade expertis under ett och samma tak
Stora möjligheter att utvecklas i din roll
Individuella förmånspaket


Beskrivning av kvalifikationer:
Vi vänder oss till dig som har
Erfarenhet i utveckling av lösningar baserade på Visual Studio .NET, främst C#
Skriver och läser flytande svenska och engelska

Meriterande
Kunskaper inom TCL/TK, C/C++, ASP .NET, SQL Server och XML
Tidigare erfarenhet inom området dokumenthantering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Opto Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 oktober 2010
  • Ansök senast: 14 oktober 2010

Liknande jobb


31 oktober 2024