OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Herrljunga har drygt 9 300 invånare och kommunen ligger centralt i Västra Götaland. Pendlingsmöjligheterna är goda. Med tåg tar det 50 minuter till Göteborg och två och en halv timma till Stockholm.
Näringslivet domineras traditionellt av tillverkningsindustrin.På Svenskt Näringslivs ranking, som ger i bild av företagsklimatet i Sveriges samtliga kommuner, så placerade sig Herrljunga 2012 på 28:de plats.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker vi nu 2 personer till servicedesk, first line support till servicenämnden IT/Växel/Telefoni. Du ska svara på inkommande incidenser från kommunens anställda och kunder.
KVALIFIKATIONER
Du har gått någon form av tekniskt inriktad utbildning.
Du har en hög social kompetens.
Du är självgående och helhetslösningsorienterad.
Du tycker om att ha många bollar i luften.
Du har ITIL förståelse.
Du behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift
Körkort
Kunna utvecklas
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande
ÖVRIGT
Herrljunga Kommun har gjort sitt val av rekryteringsföretag och undanber sig därför vänligen alla erbjudande om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Håkan Olsson
0705-81 79 18
Kurt Hårsmar
0513-171 10
Niklas Örnfelt
0513-170 30
Fackliga kontaktpersoner nås via kommunens växel
0513-17000
Rekryteringskonsult Rikard Arenius
Kommunchef Niels Bredberg
0513-171 11
Vision Lena-Britt Björklund
0513-171 72
Ekonomichef Anders Stoltz
Vision Lena-Britt Björklund
IT-chef Jan Pettersson