OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Infometric är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den intensiva energiomställningen. Vi är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa våra kunder att hushålla med våra gemensamma resurser. Vi erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig – för både plånboken och klimatet.
Genom åren har vi har hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. Vi mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I våra mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar.
Sedan starten 1995 har vi samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar vi upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen. Vårt huvudkontor är placerat i Sollentuna och vi är omkring 40 anställda.
Arbetsuppgifter
Som första linjens support består din roll av två huvudsakliga delar;
Den ena delen består i av att du är den första person kunderna kommer i kontakt med när de ringer eller mailar in och vill ha support av de produkter och tjänster vi tillhandahåller. Du behöver upprätthålla en hög grad av tillmötesgående kundservice.
Den andra delen av tjänsten består av administrationsuppgifter kopplade till kundärenden, såsom inloggningar, order uppläggning samt tilldelning av ärenden som är av mer komplex natur till second line.
Din främsta tillhörighet i organisationen är eftermarknadsavdelningen som består av en grupp om 10 personer och du har Teknik och Servicechef som din närmsta ansvarig. Du erbjuds givetvis en introduktion för att skapa en förståelse för Infometrics arbetssätt och system.
I rollen blir du del av en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är en nyfiken person som trivs med att ta stort ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter och driva det självständigt framåt. Du har en förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor så väl internt som externt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och bidrar med positiv energi.
Vad vi erbjuder dig
Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos vår kund. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast.
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på patricia.contreras@kraftsam.se
Ser fram emot din ansökan!