OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker dig som är driven och vill arbeta inom området helpdesk/användarsupport.Till att börja med kommer du att vara anställd av IT-Resurs men efter sex månader kommer du att anställas direkt av Fujitsu, som har lokaler på Lidingö i norra Stockholm. Erfarenhet/kunskaper Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetserfarenhet i en liknande funktion som helpdesktekniker.Du vill arbeta i ett energiskt team, med en hög social gemenskap.Vi vill att du har goda kunskaper i Windows 2000/XP, Office 2000/XP/2003, Outlook, nätverk, VPN-uppkoppling, hårdvara (bärbart och stationärt) och skrivarhantering.Har du dessutom grundläggande kunskaper i Lotus Notes är det en merit. Du bör ha hög servicekänsla, vara stresstålig, flexibel, ordningsam och kunna arbeta i team.Du bör kunna tala, skriva, läsa och förstå svenska och engelska obehindrat.