OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi direktrekryterar en orderadministratör/ekonomiassistent till Pharmaxim
Vill du ha en bred roll med arbetsuppgifter inom både orderhantering, inköp och ekonomi? Kan du finska? Då har Pharmaxim en spännande och utmanade tjänst för dig!
Arbetsbeskrivning
I din roll som orderadministratör/ekonomiassistent kommer du bl.a. arbeta med orderhantering, kundservice, lagerhantering, inköp, saldobevakning & - hantering samt översättning av dokument till finska.
Det ekonomiska arbetet består av fakturering, kund- och leverantörsreskontra och månadsrapporter.
Kvalifikationer
Vi söker dig med utbildning inom ekonomi och erfarenhet av ekonomiadministration. Det är även ett krav att du behärskar både finska och svenska i tal och skrift. Du bör även ha goda kunskaper i engelska.
Du är en positiv person som är van att arbeta självständigt med eget ansvar. Vi ser även att du har en god samarbetsförmåga och att du är lösningsfokuserad.
Om Pharmaxim
Pharmaxim är ett nordiskt försäljnings- och marknadsbolag inom Hälsa, Hygien och Skönhet som är verksamt inom flera försäljningskanaler. Vi hanterar konsument-, lantbruks-, bekämpningsmedels- och veterinära produkter. Vi söker en kunnig person som dels kommer ansvara för vår finska orderhantering och kundkontakt dels få ansvaret för vissa delar i vår svenska ekonomihantering. Tjänsten är vid vårt huvudkontor på Ättekulla i Helsingborg.
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se
Ansökan:
Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten.
Välkommen att skicka din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Thorstensson
0532 - 102 70, 0739 - 800 950
Tom Sjötun
Stefan Thorstensson
Joacim Dahlman
Lars Hedberg
Andreas Jansson
0725541165
Andreas Jansson
+46 725541165
Joacim Dahlman
+46 769497700
Hampus Johansson
+46 727272739
Hampus Johansson