HELTID: Leveransansvarig/ koordinator sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad och ansvarsfull? Välkänt IT- bolag söker leveransansvarig/koordinator Företaget är en av Europas ledande leverantörer av IT-infrastruktur med ett strategiskt fokus på nästa generation produkter, tjänster och lösningar för mobilitet och dynamiska datacenter.Med ett mycket brett utbud av produkter och tjänster, sträcker sig våra erbjudanden från bärbara och stationära datorer till IT-infrastrukturlösningar för stora verksamheter.Företaget finns representerat på alla viktiga marknader i Europa, Mellanöstern och Afrika och företagets tjänstedel täcker runt 170 länder över hela världen.Man är en pionjär när det gäller att tillhandahålla miljöanpassad teknologi och tillverkningsprocesser, från början till slut av produkternas livscykel, och möter de stränga internationella kraven vad gäller företagets sociala ansvar.Du kommer att arbeta i fina och ljusa lokaler i Kista Science Tower. Arbetsbeskrivning: Som koordinator/leveransansvarig kommer Din främsta arbetsuppgift bestå av att koordinera och säkerställa leverans mellan beställare och underleverantörer.Du ansvarar och samordar, övervägande vid uppstart av nya projekt som bolaget är involverad i.Det är Du som kommer att ta emot, koordinera och planera beställlningar från kund.I arbetet ingår regelbudna kundmöten, kontakt med underleverantörer samt säkerställande att bolaget lever upp till överrenskommna avtalsvillkor. Arbetets omfattning: Start omgående.Du kommer att jobba som konsult via Brainpeople.Uppdragslängden är 1-1,5 år och chans till rekrytering och anställning direkt hos Fujitsu efter detta finns. Arbetstider: Heltid, kontorstider ca 8-17 med möjlighet till flextid och stor frihet under ansvar. Kompetenskrav: Du bör ha arbetet med liknande arbetsuppgifter tidigare, gärna erfarenhet från retail-branschen.För att förstå och lyckas i rollen som koordinator/ leveranstöransvarig bör du vara tekniskt lagd, och gärna ha förståelse för datorsystem.Givetvis är Du en van datoranvändare. Personliga egenskaper: Det är Du som kommer att vara ansvarig för att alla projekt ska fungera viket innebär det att Du ska vara oerhört duktigt på att koordinera samt van att hantera många parallella processer.Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt vilket innebär att Du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga samt är duktig och professionell på att bemöta alla typer av människor och yrkeskategorier.Vidare är Du en problemlösare som är ansvarsfull och förtroendegivande och trivs i en roll där Du får mycket ansvar.Som person är Du också stresstålig, självgående och drivande. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brainpeople
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 januari 2009
  • Ansök senast: 26 februari 2009

Besöksadress

Industrigatan 4A
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11246

Liknande jobb


Samordnare inom hemtjänsten, Centralorten och Skelleftehamn/Ursviken

Samordnare inom hemtjänsten, Centralorten och Skelleftehamn/Ursviken

1 november 2024

1 november 2024