Heltidsreceptionist med intresse för ekonomi!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Reception / Ekonomiassistent/ Administration/ Kundservice

Vem vill vara på en och samma arbetsplats i flera år? Här har du möjligheten att hoppa på ett två års vikariat i reception på ett stort internationellt företag mitt i centrala Stockholm.
Det utlovas många varierande arbetsuppgiter, många härliga kollegor och en bred roll inom service och administration med mycket ansvar för kontorets lokaler.

Om företaget
Företaget är ett stort internationellt bolag som är beläget i cenrtrala Stockholm.

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att besvara telefon och e-mail samt ta emot besökare och sköta post- och budhantering. Tjänsten är utåtriktad vilket innebär att du kommer att ha många externa och interna kontakter. Du kommer även att ha visst kontorsansvar som innefattar beställning av kontorsmaterial och andra leverantörskontakter.

Vidare ansvarar du för ordningen på kontoret och ser till att det alltid är representativt och välvårdat, ansvaret ligger alltifrån kontorets lokaler till gemensamma köksutrymmet. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och innefattar viss administration och andra uppgifter som eventuellt kan behöva utföras inom verksamheten.

Kvalifikationer
Professionalitet, ödmjukhet och ett ”ingenting är omöjligt” tänk eftersöker vi hos dig som person i den här rollen. Miljön kräver en leverans av högklassig servcie med tydlig struktur, ordning och reda.

Då tjänsten är utåtriktad ser vi det som positivt om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift. Företaget verkar i en internationell miljö och av den anledningen är det även viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Fokus ligger ibland på att budgetera och planera ekonomiskt, därav ser vi som meriterande att man tidigare har arbetat med lättare ekonomiuppgifter.


Övrigt
Du arbetar kontorstider, uppdraget är ett vikariat på heltid där man blir anställd hos kunden. Uppdraget startar början juli, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Linnea Hjelmqvist på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 15 maj 2019

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024

Receptionist Arvidsjaurs HC

Receptionist Arvidsjaurs HC

20 december 2024