Heltidstjänst inom teknisk kundsupport

Heltidstjänst inom teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor.

Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor.

Vi söker dig som:

- Är lösningsorienterad och serviceminded
- Har fullständig gymnasieexamen
- Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande


Vi erbjuder:

- En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
- En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal


Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag.

Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 1 september 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024