Arbetsbeskrivning
Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande ärendenfrån kundersom har frågor om deras tv, bredband och fiber.
Tjänsten är baserad på Backaplanoch anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar attbesvara kunders frågor.Då du kommer interagera med norska kunder ser vi att du har grundläggande förståelse i norska, mendu behöver ej kunna tala språket själv.
Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och serviceminded
Gärna har ett tekniskt intresse, kanske är du den i kompisgänget/familjen som ofta får hjälpa till när tekniken strular
Har en fullständig gymnasieexamen
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vi erbjuder: En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö
Förmånlig rabatt på gymkort
Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettidervilket är vardagar 9–20 samt helger 10–18. Du kommer arbeta varannan helg och då utgår självklart OB.
Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!