Heltidstjänst med fast grundlön där startdatumet är 15/6

Heltidstjänst med fast grundlön där startdatumet är 15/6

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!


Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 300 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision



Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal och e-post från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundernas behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden kan gynnas av.


Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 15 Juni


Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du har sen tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen



Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra 4 digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige


Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!


Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2023
  • Ansök senast: 9 juni 2023

Postadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna, 11259

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024