Heltidstjänst som kontorskordinator i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som gillar olika typer av uppgifter och vill vara en del av ett spännande företag. Vi söker dig som vill vara ansiktet utåt mot besökarna, behjälplig mot dina kollegor och skapa en god trivsel på kontoret.

Som person är du:


- Serviceorienterad

- Noggrann och strukturerad

- Hjälpsam

- Prestigelös och flexibel

- Positiv

Arbetsuppgifter:


- Assistera VDn

- Hantering av fakturor (i Besware)

- Vara behjälplig/projektledare i externa och interna event och konferenser

- Hantera resebokningar, reseräkningar

- Hålla ordning och reda i lunchavdelning och allmänna ytor på kontoret

- Kontorsinköp

- Posthantering

- Konferensadministratör (Fixa kaffe, beställa mat, boka restauranger, ordna fika mm.)

- Ingå i skyddskommittén och arbetsmiljögruppen

- Administrera kontrakt

- Ha huvudkontakt med hyresvärden

- Administrativa uppgifter som kan variera över tid relaterade till ledningsgruppen.

Startdatum: Omgående

Arbetstider: 8.00-16.30, mån-fre

Plats: Centrala Göteborg



Företaget:

Ett världsomspännande transport- och logistikföretag som stödjer kunder i deras dagliga arbete genom att hjälpa dem att övervinna sina logistiska begränsningar. Företaget har byggt sin styrka som transportföretag genom mer än ett sekels erfarenhet och ett mycket strukturerat kundbemötande

Om tjänsten:

Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund/ företaget som är beskrivit ovan. Kundens kontor är beläget centralt i Göteborg med närhet till såväl kommunikationer som restauranger.

Sammanfattning

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024