OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad person som tycker om att prata med andra människor? Har du erfarenhet av kundservice och använt telefon i ett tidigare yrke? Är det viktigt för dig med en arbetsgivare som bryr sig om sina anställda? Vill du jobba mitt i City? Då ska du läsa vidare! Perido söker en person till en organisation som jobbar med bostadsförmedling. Som anställd får du möjligheter till egen utveckling, flexibla arbetstider och utbildning. Mångfald är något man är stolt över - här jobbar en bred skara medarbetare med olika erfarenheter och bakgrund. Lokalerna hittar du mitt i Stockholms vackra miljöer! Här kommer du att jobba som kundtjänstmedarbetare i ett kontaktcenter med drygt 10 kollegor. Tillsammans blir er uppgift att ta emot telefonsamtal och besvara e-postmeddelanden från innevånare i Stockholm stad, där målet är att de som ringer in ska få hjälp och vägledning i sina frågor och funderingar redan vid första kontakten. Frågorna kretsar kring bostadsförmedling. Till en början får du hjälp och vägledning så att du känner dig trygg och bekväm i dina nya arbetsuppgifter. Kravprofil - Gymnasieutbildning - Erfarenhet av arbete med kundservice - Erfarenhet av arbete med telefon som verktyg - God datorvana och duktig på informationssökning - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en driven person som engagerar dig i allting du gör. Du trivs bäst i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor och du tycker det är roligt med samarbete! Vidare har du en känsla för service och tycker det är kul att arbeta i en aktiv och händelserik miljö. Du är också en person med skinn på näsan men har samtidigt förståelse för människors olika livssituation.