OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tre snabba frågor:
Har du kunskaper inom kategori och inköp?
Vill du in på ett av Sveriges hetaste och snabbast växande e-handelsbolag?
Är du tillgänglig på heltid?
Isåfall blir vi och vår kund extra intresserade av dig!
Just nu söker vi dig som är driven och hungrig, som vill fånga den här möjligheten att få arbeta på ett av Sveriges största och vassaste e-handelsbolag, som dessutom befinner sig i ett extremt spännande tillväxtläge!
Vi letar efter strukturerade personer som vill jobba heltid under minst sex månader (god möjlighet till förlängning) inom området inköp och produktinformation. Kunden är ett väldigt framgångsrikt e-handelsföretag inom motorsport. Är du därför intresserad av motorcyklar eller motorsport är detta en guldchans att få jobba med något du tycker om.
Företaget har sitt kontor i häftiga lokaler i Hägersten, en kort pendling från Sthlm C.
För att passa i uppdraget tror vi att följande stämmer in på dig:
”Go-getter-attityd!” från topp till tå.
Erfarenhet från kategori- eller inköpsroller.
Gärna erfarenhet från försäljning eller B2B-kundkontakt samt inom e-handelsbranschen.
Du rör och för dig obehindrat på svenska såväl som engelska. Ytterligare språk är meriterande.
Strukturerad och bekväm med att jobba med stora datamängder/databaser i Excel.
Gärna intresserad av motorcyklar eller motorsport.
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, försäljning, inköp, logistik eller liknande.
Administrativt stark.
Dina förväntande arbetsuppgifter är följande:
Stötta Category Managers med att optimera produktsortimentet samt med att underhålla befintligt produktsortiment avseende Product Lifecycle.
Förbereda produktdata inför uppskapande i PIM-system.
Du kommer också att få ansvar inom uppföljning och utvärdering av leverantörer, inklusive prissättning och volymer. Detta kommer du att göra tillsammans med företagets strategiska inköpare.
Kvalitetssäkra texter och produktinformation.
Sortera bort dubbletter.
Är du dessutom optimistiskt lagd och har höga ambitioner för att alltid nå bästa möjliga kvalitet i det du gör, blir vi och vår kund extra nyfikna på dig.
Tjänsten är en behovsanställning på heltid. Uppdragets längd beräknas till minst ett halvår med väldigt goda möjligheter till förlängning och anställning.
Kunden är ett av Sveriges absolut vassaste e-handelsföretag och en mycket spännande uppdragsgivare. Vår uppfattning om företaget är att de verkligen månar om sin personal och vill skapa en arbetsplats man längtar till.
För att bli aktuell för tjänsten: skapa en profil i Jappa och glöm inte att lägga till rollen "Kategoriassistent".
********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu