OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemfrid växer och behöver fler grymma kollegor till teamet. Vill du jobba med kundkontakt och administration i en central roll på huvudkontoret mitt i hjärtat av Södermalm? Vi söker dig som är positiv, orädd och trivs med att bygga långvariga kundrelationer.
I rollen kommer du att jobba på avdelningen för flytthjälp, här sitter idag ett team på tre personer som nu behöver förstärkning. Du hanterar främst kunder som har gjort en intresseanmälan online och kontaktar dem för att presentera och erbjuda Hemfrids tjänster. Du blir därmed ansvarig för att självständigt attrahera både nya och återkommande kunder, samt hantera tillkommande administrativa uppgifter så som att skicka ut offerter och dylikt. Det finns också möjlighet att längre fram utvidga rollen genom att hålla personliga möten ute hos kund, samt assistera övriga avdelningar inom respektive områden.
Känner du igen dig?
- Har Stort kundengagemang
- Drivs av att förbättra & uppnå resultat
- Självgående och trygg
- Erfarenhet från kundtjänst och/eller försäljning är meriterande
Hemfrid är Sveriges första och största företag inom hushållsnära tjänster. De hjälper kunder med tjänster i hemmet som städning, barnpassning, fönsterputsning, flytt och mycket annat så att kunderna kan få lite mer flow i vardagen.
Du får:
•
Vara del av ett socialt och sammansvetsat team
•
En trygg anställning med kollektivavtal
•
Stora utvecklingsmöjligheter
Inkom med din ansökan redan idag, vi tillsätter löpande. Du är varmt välkommen att kontakta Jessica.tschop@sprio.se för vidare frågor eller funderingar.
Sökord: kundsupport, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundtjänstarbetare, Stockholm, jobb, kundservice, kundservicemedarbetare, support, supportmedarbetare, kundservicearbetare, service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded, callcenter, lediga tjänster, lediga jobb, kollektivavtal