OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.
DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du för vår kund Com Hem, att hantera inkommande samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du strävar efter att ge våra kunder en sömlös och förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. Som kundservicemedarbetare arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med en 16 dagars grundutbildning som sker online eftersom att du kommer att sköta arbetet hemifrån, där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans! Vi ser att du bor inom pendlingsavstånd till Borås, eftersom anställningen kan komma att förläggas till vårt kontor i Borås.
Dina förmåner
Utöver engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision.
DINA SUPERKRAFTER
Vi tror att att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning. Därmed tror vi att du är en person som har den där lilla extra känsla för service och som även besitter ett gott tålamod. Du är bekväm med att arbeta mot mål och är resultatorienterad.
Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du är över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Förmågan att ta eget ansvar, eftersom att arbetet sker hemifrån.
Du bor inom pendlingsavstånd till Borås.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid hemifrån, med öppettider vardagar 08:00-19:30 och helger 09:00-15:00
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Startdatum: 2021-01-25
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på jobb.sverige@transcom.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Nazanin Moheb
0704621845
Maria Carlström
0704621867
Rekryterare Darko Bogic
Darko Bogic