Hero söker efter Innesäljare för kommande uppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och resultatinriktad person som drivs av att prestera? Skicka då in din ansökan redan idag för framtida uppdrag inom Stockholmsområdet. Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som brinner för service, ekonomi och administration.

Dina arbetsuppgifter som innesäljare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar;

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller inom butik tidigare. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig. Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Goda IT kunskaper


Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Säljare B2C

Säljare B2C

29 november 2024

Heltidstjänst med fast lön

Heltidstjänst med fast lön

29 november 2024

29 november 2024

29 november 2024