Hero söker kundservicemedarbetare för kunds räkning!

Arbetsbeskrivning

Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå? Drivs du av att arbeta med människor och alltid ge det lilla extra till dina kunder? Då är detta möjligheten för dig!

Om kunden

Som medarbetare inom Customer Service har du ett stort och viktigt ansvar och arbetar i ett härligt gäng som ser till att stötta och lyfta varandra. Här får du möjlighet att bidra med hög servicenivå och ge varje kund en positiv upplevelse. Kundens arbetssätt styrs av deras mål; att alltid ha nöjda och lojala kunder.

Om rollen

Rollen som kundservicemedarbetare för kunds räkning innebär att du bland annat kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal från företags- och privatkunder.

Exempel på arbetsuppgifter

- Ta emot inkommande samtal från företags- och privatkunder
- Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
- Övrig administration


Vem är du?

Vi söker dig som är driven, nyfiken och kvalitetsmedveten och som vill arbeta med att leverera hög service till kunder. För att lyckas i rollen har du ett proffsigt bemötande, är nytänkande och hittar lösningar som förenklar vardagen. Du har ett genuint intresse av service och ser merförsäljning som en naturlig del av ett samtal. Du har en positiv inställning och ser möjligheter i varje kundkontakt. Då du kommer att kommunicera med kunder via telefon, sociala medier och via mejl är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av kundservice och sälj är det ett stort plus men det viktigaste är din drivkraft och att du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du stöttar och får stöd av dina kollegor.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider och kontoret är beläget i centrala Stockholm. Start för anställning är omgående. Tjänsten är en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterings- och konsultchefsassistent Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 9 oktober 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024