OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vill du också vara med på ett spännande uppdrag för ett av Sveriges största telecomföretag? Vi söker dig som vill arbeta 50% som kundservicemedarbetare . Dina främsta arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, merförsäljning samt hantering av fakturafrågor. Du kommer att genomgå en grundlig utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi söker dig som: - Är kommunikativ och lyhörd - Är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - Är målinriktad - Har god säljförmåga - Har god språklig förmåga - Är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Vi tror att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt viss datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice men är ej ett krav. Det viktigaste är att du är rätt person. Vi tror att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt viss datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice men är ej ett krav. Det viktigaste är att du är rätt person. Start för utbildningarna den 30 juni kl: 11-20 i 5 dagar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman