Hitta din plats där teknologi möter mänsklighet

Hitta din plats där teknologi möter mänsklighet

Arbetsbeskrivning

Levla upp kundupplevelsen med Visma Amili. Som Customer Support Agent är du hjärtat i vår service, där varje kundkontakt är en chans att glänsa. Ditt uppdrag? Att övergå från vanlig support till extraordinär service. Varje interaktion räknas.

Ditt uppdrag på Amili:
Du kommer att vara experten som hjälper till och besvarar frågeställningar kring fakturor, betalningar och inkassoärenden. När du avslutar en konversationhar du inte bara hjälpt en människa till tryggare ekonomi, utan även sett till att företag och organisationer får betalt för den service de erbjuder. Win win!
Hos dig värdesätter vi:
En vilja att lära och en allt-är-möjligt-attityd. Erfarenhet inom serviceorienterade roller, gärna inom kundservice, samt god teknisk förståelse tror vi är viktiga grundpelare. Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt är verktyg du behöver för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt.

Varför välja Amili?
På Amili väntar ett jobb medsamhörighet till kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner (till exempel flextid)till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke.Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 15.000 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor.Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden.
Lite praktiskt och bra att veta:
För att kunna ge bästa möjliga service till kunder på telefon, chat och mail behöver du förstå kravhanteringsprocessen samt de riktlinjer, lagar och regler som gäller. Du behöver såklart inte ha koll på allt det här innan, du kommer få en gedigen och ganska så intensiv onboarding. Där efter kommer du att arbeta under varierande pass mellan 07:00-19:00 på helgfria vardagar tillsammans med 40 andra kollegor på kundserviceavdelningen. Tillsammans med dem och de andra avdelningarna på Amili optimerar du inte bara kundupplevelsen utan hela flödet; från utgående faktura till inkommande betalning.

En snabbcheck för att se om vi är en match:
Du är intresserad av en heltidstjänst i Helsingborg under 12 månader (visstidsanställning), med chans till tillsvidareanställning? (Första 6 månaderna är på plats för bra onboarding, därefter kan hybridarbete erbjudas.)
Du har en gymnasieutbildning (minst)och behärskar svenska och engelska i tal och skrift? Andra språk är meriterande. (Viktigt att vi och kunderna förstår varandra.)
Du har jobbat med service, gärna kundtjänst? (Vi satsar på service i världsklass, och övning ger färdighet.)
Du har ordnad ekonomi utan anmärkningar? (Vi arbetar med inkasso, så en kreditkontroll utan anmärkningar krävs.)

Blev det JA på allt? Fantastiskt!Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 13 oktober 2024. Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att presentera dig.
Varmt välkommen att joina dessa och alla andragoa kollegor här hos oss på Amili!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amili
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2024
  • Ansök senast: 9 mars 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024