OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Hjälpmedelskonsulent sökes till Sundbyberg
Hjälpmedelsservice i Sundbyberg servar kunder inom Region Stockholm. Förutom Stockholms läns landsting servar vi även kommunkunder och privata aktörer inom hela Stockholms län. Hjälpmedelsservice består av logistik/lager, distribution, teknik och rådgivning. Vi är ca 170 medarbetare.
Är du intresserad av att utveckla dig i en ny roll som Hjälpmedelskonsulent med fokus på rådgivning, konsultation, utbildning och information ut till våra kunder? Då är du kanske personen vi söker!
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och stimulerande. Vi arbetar efter våra värderingar Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Arbetet innebär att du med din kompetens ska hjälpa och stötta förskrivaren vad gäller val av produkt vid utprovning och förskrivning av tekniska hjälpmedel. I arbetet ingår dessutom sortimentsarbete, rådgivning, utbildning, administration och information. Du kommer att arbeta i en affärsmässig miljö. Rådgivningsenheten består av hjälpmedelskonsulenter som alla är legitimerad personal ( leg. arbetsterapeut, leg.sjukgymnast/fysioterapeut och leg. sjuksköterska)Vi arbetar ständigt med att dokumentera och utveckla vår verksamhet och våra processer för att skapa nöjda kunder. Du kommer att medverka till att bibehålla goda kundrelationer med hög servicegrad och kvalitet. Som ny medarbetare hos oss får du ett skräddarsytt introduktionsprogram. Du kommer att få en utsedd handledare och många erfarna kollegor.
Kvalifikationer/Krav
• Du ska vara utbildad leg. arbetsterapeut alt leg. sjukgymnast/fysioterapeut
• Erfarenhet från flera vårdområden är meriterande, gärna barnområde
• Pedagogisk kompetens
• Du ska inneha B körkort
• Du ska vara noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad
• Du ska arbeta processorienterat och följa givna rutiner och överenskommelser
• Vi värdesätter personliga egenskaper som vi ser kan komplettera teamet.
Anställningsform och arbetstider:
Vi söker två tjänster varav en är en tillsvidareanställning och en är ett vikariat på heltid, 40h/v, 100 %, vardagar 08:00-16:40
Har du frågor kontakta:
Malin Malmjärn, enhetschef Rådgivning malin.malmjarn@sodexo.com
Lena Saurell, facklig representant Sveriges arbetsterapeuter lena.saurell@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 6 november, vi kommer att arbeta löpande med intervjuer därmed kan rekryteringsprocessen komma till avslut tidigare än utsatt datum.
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 55 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 412 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,