OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Hjälpmedelskonsulent sökes till en stimulerande och utvecklande hjälpmedelsverksamhet!
Har du driv, är noggrann och vill lära dig nya saker? Då kanske du är den vi söker?
Vi söker en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;
• Konsultation med rådgivande funktion till förskrivare ( leg. arbetsterapeuter, leg fysioterapeuter, sjuksköterskor mfl)
• Hjälpmedelsrådgivning främst inom området rörelsehinder för barn och vuxna.
• Förskrivarutbildningar och uppdragsutbildningar till våra kunder
• Handledare till studenter
Kvalifikationer/Krav:
• Du ska vara utbildad leg. arbetsterapeut alt leg. sjukgymnast/fysioterapeut
• Du ska ha några års erfarenhet i någon av ovanstående professioner.
• Du ska inneha B körkort
Egenskaper:
• Du ska vara stresstålig och gilla utmaningar
• Du ska arbeta på ett metodiskt och effektivt sätt
• Du ska ha god samarbetsförmåga
• Du ska vara en lagspelare
• Du ska vilja verka i en utvecklande arbetsmiljö
• Du ska ha hög serviceanda
Meriterande kvalifikationer:
• Arbete inom rehabiliterande /habiliterande verksamhet
Anställningsform och arbetstider:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 40h/v , 100% , vardagar 08:00-16:40
Har du frågor kontakta:
Malin Malmjärn, arbetsledare Rådgivning malin.malmjarn@sodexo.com
Brittmari Engellau, enhetschef Rådgivning brittmari.engellau@sodexo.com
Josefina Frisk, facklig representant josefina.frisk@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 10 augusti 2015.
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,