OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Hjälpmedelsservice i Sundbyberg servar kunder inom Stockholms läns landsting norra länsdelen samt kommuner och privata aktörer inom hela Stockholms län. Hjälpmedelsservice består av logistik/lager, distribution, teknik och rådgivning. Vi är ca 100 medarbetare i Sundbyberg och ca 70st i Järfälla.
Vi söker nu en hjälpmedelskonsulent till Rådgivning i Sundbyberg.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och stimulerande, vi arbetar efter våra värderingar Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;
Arbetet innebär att vara konsult till förskrivare vid utprovning och förskrivning av tekniska hjälpmedel. I arbetet ingår dessutom sortimentsarbete, rådgivning, utbildning och information.
Du kommer att arbeta i en affärsmässig miljö.
Kvalifikationer/Krav:
• Du ska vara utbildad leg. arbetsterapeut alt leg. sjukgymnast/fysioterapeut
• Erfarenhet från flera vårdområden är meriterande
• Pedagogisk kompetens
• Du ska inneha B körkort
Anställningsform och arbetstider: Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid, 40h/v, 100 %, vardagar 08:00-16:40
Har du frågor kontakta:
Malin Malmjärn, enhetschef Rådgivning malin.malmjarn@sodexo.com
Karin Iverhed, arbetsledare Rådgivning karin.iverhed@sodexo.com
Lena Saurell, facklig representant lena.saurell@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 15 mars 2018, vi kommer att arbeta löpande med intervjuer därmed kan rekryteringsprocessen komma till avslut tidigare än utsatt datum.
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,