OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Hjälpmedelsservice i Sundbyberg servar kunder inom Region Stockholm. Förutom Stockholms läns landsting servar vi även kommunkunder och privata aktörer inom hela Stockholms län. Hjälpmedelsservice består av logistik/lager, distribution, teknik och rådgivning. Vi är ca 170 medarbetare.
Är du intresserad av att utveckla dig i en ny roll som Hjälpmedelskonsulent med fokus på rådgivning, konsultation, utbildning och information ut till våra kunder? Då är du kanske personen vi söker!
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och stimulerande. Vi arbetar efter våra värderingar Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Arbetet innebär att vara konsult till förskrivare vid utprovning och förskrivning av hjälpmedel till personer med funktionsvariationer. I arbetet ingår dessutom sortimentsarbete, rådgivning, utbildning, administration och information. Du kommer att arbeta i en affärsmässig miljö. Rådgivningsenheten består av hjälpmedelskonsulenter som alla är legitimerad personal ( leg. arbetsterapeut, leg.sjukgymnast/fysioterapeut och leg. sjuksköterska) Vi arbetar ständigt med att dokumentera och utveckla vår verksamhet och våra processer för att skapa nöjda kunder. Du kommer att medverka till att bibehålla goda kundrelationer med hög servicegrad och kvalitet. Som ny medarbetare hos oss får du ett skräddarsytt introduktionsprogram. Du kommer att få en utsedd handledare och många erfarna kollegor.
Kvalifikationer/Krav
• Du ska vara utbildad leg. arbetsterapeut alt leg. sjukgymnast/fysioterapeut eller leg. sjuksköterska
• Erfarenhet från flera vårdområden är meriterande, gärna barnområde
• Pedagogisk kompetens
• Du ska inneha B körkort
• Du ska vara noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad
• Du ska arbeta processorienterat och följa givna rutiner och överenskommelser
• Vi värdesätter personliga egenskaper som vi ser kan komplettera teamet.
Anställningsform och arbetstider
Tjänsterna är två längre vikariat på heltid, 40h/v, 100 %, vardagar 08:00-16:40.
Har du frågor kontakta:
Malin Malmjärn, enhetschef Rådgivning, malin.malmjarn@sodexo.com
Lena Saurell, facklig representant, lena.saurell@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 15 januari. Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen att söka!
Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,