Höganäshem anställer kundservicechef

Arbetsbeskrivning

AB Höganäshem är Höganäs kommuns allmännyttiga bostadsbolag med c:a 1 400 lägenheter och c:a 160 lokaler. Bolagets mål är att erbjuda hyresbostäder i livets alla faser från student till pension. Höganäs befinner sig i en expansiv fas och stor nyproduktion av hyresrätter är därför en naturlig del av vårt uppdrag på Höganäshem.
Höganäshem har ca 20 anställda varav tre jobbar på våra trygghetsboenden. Inom kundserviceavdelningen jobbar två uthyrare, en receptionist och kundservicechefen. I din roll förväntas du leda och fördela arbetet inom gruppen. Du ingår också i bolagets ledningsgrupp som förutom dig består av Vd, ekonomichef, fastighetschef och bostadschef. Ledningsgruppen har ansvar för strategisk och operativ drift av bolaget.
ARBETSUPPGIFTER
Med ansvar för kundservice, reception och bobutik i ett mindre fastighetsföretag erbjuds du ett spännande och omväxlande arbete. Kundservice har kontakt med alla delar av företaget för att lösa våra kunders behov av service vid omflyttningar och underhållsåtgärder. Även tillvalsbeställningar och byggsamordning i samband med nyproduktion och större ROT projekt ingår i arbetet. Du förväntas kunna jobba brett och rycka in där någon behöver stöd. Du har en tydlig ambition att utveckla din personal, digitalisera uthyrningsprocessen och skapa en modern kundservice för våra kunder.
KVALIFIKATIONER
Du har lång erfarenhet från fastighetsbranschen. Kanske inte i första hand som chef eller ledare men med fallenhet för rollen eller en önskan att komma vidare i karriären. Du har stor erfarenhet av Vitec eller liknande där du inte räds att bli bolagets systemansvarige. Din branscherfarenhet har gett dig erfarenhet av hyresjuridik, tillvalshantering, ROT-projekt och nyproduktion med utgångspunkt från uthyrning. Som person är du utåtriktad, stresstålig och strukturerad. Du jobbar gärna operativt för att lösa dagens problem samtidigt som du skapar strategier för att lösa morgondagens utmaningar.
ÖVRIGT
Körkort och tillgång till bil är ett krav. Språk, förutom engelska och svenska är meriterande.
Vi går igenom inkomna ansökningar löpande. Om du tycker att tjänsten låter spännande är du välkommen att skicka in din ansökan senast 2022-05-01.
För att söka tjänsten, bifoga ditt cv samt personligt brev och eventuella löneanspråk till:
Jesper Månsson, Vd
jesper.mansson@hoganashem.se
Frågor skickas till Jesper Månsson under rekryteringsprocessen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Höganäshem, AB HÖGANÄS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Postadress

ÖSTRA PARKGATAN 2
HÖGANÄS, 26321

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024