Högskole- och universitetsstudenter som söker extrajobb som receptionist

Högskole- och universitetsstudenter som söker extrajobb som receptionist

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du student och söker ett extrajobb på sidan av studierna? Vill du tillhöra en vikarie-pool och arbeta i olika kontorsreceptioner? Är du en glad och pratsam person som gillar att träffa nya människor? Vi söker dig som är flexibel och finns tillgänglig större delen av sommaren och kan börja omgående.

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-18.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 1-2 år.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Som konsult i vår vikarie-pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg och Mölndal när ordinarie receptionist är frånvarande vid semester, sjukdom etc.

Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel och endast har ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller som studerar på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna intiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo.

Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommuniaktiva förmåga.



Kvalifikationer
- Avslutad gymnasieutbildning.
- Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.
- Pågående utbildning på högskola eller universitet där du minst har ett år kvar av studierna alternativt har annan sysselsättning på minst 50 %.
- Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan.

Övrigt
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024