OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du Student och känner att du vill dryga ut din ekonomi med ett välbetalt extrajobb? Eller söker du arbetslivserfarenheter att bygga vidare ditt CV på? Vi söker nu dig som vill vara en del av vår riktigt grymma studentpool och arbeta vid sidan av dina studier. Låter det som något för dig?
Du erbjuds
- Extraarbete vid sidan av dina studier
- Arbete i ett värdebaserat företat med uppdrag som delar våra värderingar
- Marknadsmässig lön
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkring
- Möjligheten att bygga upp kontaktnät med likasinnade studenter
Arbetsuppgifter
Ja, allt som kan tänkas göras i en butik! Men främst:
- Frontning
- Kassahantering
- Kundbemötande
Vi söker dig som
Studerar minst 50% på högskola eller universitet och har minst ett år kvar på dina studier, vilket ska framgå i din ansökan
- Kan arbeta minst 2-3 pass per vecka vid sidan av dina studier
- Har möjligheten att jobba vardagar, vid sidan av studierna mellan (07-20)
- Talar och förstår svenska obehindrat då detta krävs i de dagliga arbetsuppgifterna
Det är meriterade (ej krav) om du
- Har tidigare erfarenhet från en liknande tjänst
- Tidigare kassavana
- Har B-körkort
Personlighet
Tjänsten passar dig som är noggrann, lättlärd, flexibel och självgående. Du är är öppen, social och trivs med att arbeta i grupp i ett högt tempo med tydliga uppsatta mål för dagen. Eftersom arbetet i butik innebär frekventa kundkontakter är det viktigt att du har ett utmärkt kundbemötande varje gång.
Övrig information
- Start: Löpande
- Placering: Stockholm
Ansökan
Du ansöker genom att klicka på länken. Din ansökan måste innehålla följande för att vi ska kunna gå vidare med dig i processen:
- CV
- Personligt brev
- Intyg som visar att du har pågående högskole-/universitetsstudier (max 1 vecka gammalt). Intyget märker du med "intyg" och laddar upp samtidigt som gör din ansökan. Är din skola kopplad till Ladok kan du själv ladda ner dokumentet "Intyg över förväntat deltagande" alt kontakta din skoladministration.