OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en glad och trevlig person som gillar att ge bra service?
För perioden 1 juni -9 augusti behöver vi förstärka vår bokning och administration.
Arbetsuppgifterna består i huvudsak att ta emot inkommande bokningsförfrågningar och svara på frågor på vår ägarservicelinje per telefon samt vara behjälplig vår säljavdelning med administration. Arbetstid i genomsnitt 30 tim./vecka, mellan kl. 9-18 måndag ? söndag.
Vi förväntar oss att du är en glad och positiv person, som gillar att prata i telefon och ge bra service till våra gäster och andelsägare. Kan arbeta självständigt och är stresstålig. Att du har goda kunskaper i både svenska och engelska samt har goda datakunskaper i Word och Excel.
Om du tidigare arbetat med bokning, exempel inom hotell och gästservice, samt har vana från något hotellbokningssystem är det en fördel.
Maila ansökan och CV till: sales.are@holidayclub.se senast 20 mars.
Frågor om tjänsten kontakta Kitty Niskanen eller Madelene Lillsund Queckfeldt 0647-120 40
.-------------------------------------------------------------------
Holiday Club är Åres roligaste hotell, mitt i by, med upplevelsebad, bowling, restauranger med mera. Anläggningen har över 1400 bäddar fördelade på 90 lägenheter och 250 rum.
Lägenheterna ingår i vårt semesterkoncept Ownership med över 4000 resorts i över 100 länder.