Holländsktalade kundtjänsthandläggare

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en holländsktalande Kundtjänsthandläggare.Vår kund är en av Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster och har över 3000 kunder inom e-handelssektorn.De har tidigare fått priset årets företag och har i dagsläget ca 100 anställda, en snabbt stigande siffra.Företaget representeras av en ung och ambitiös skara som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Arbetsuppgifter: Som kundtjänsthandläggare kommer du att följer kundens ärende tills det är löst och i din roll ingår att ge god service och göra kunderna så nöjda som möjligt.Du kommer att ha kontakt med så väl privatkunder som företagskunder, både via telefon och mail.Din viktigaste uppgift är att bemöta våra konsumenter och kunder på ett tryggt och professionellt sätt!Detta är ett perfekt jobb för dig som är driven och vill utvecklas inom företaget.Med tiden kommer du att få prova på att ha mer ansvarsfulla, administrativa arbetsuppgifter och vill du växa i företaget finns det goda möjligheter till detta.Du kommer t.ex. att *Ta emot inkommande samtal och erbjuda högsta service *Arbeta med administration *Följa upp kundärenden från början till slut Vi söker dig * Har goda kunskaper i svenska och holländska *Har gymnasial utbildning *Har serviceerfarenhet eller telefonvana *Har god argumentationsförmåga * Har goda kunskaper i Officepaketet Som person ser vi att du är en positiv person med utmärkt känsla för service och kan möta människor med vitt skild bakgrund.Vi ser också att du har ett brinnande intresse för att hjälpa andra människor och ett pedagogiskt tillvägagångssätt när du gör detta.Vi tror också att du är en flexibel person med hög arbetsmoral.Tjänsten kräver inte lång arbetslivserfarenhet men vi hoppas att du är driven och vill utvecklas hos kunden.Det är meriterande med 1-2 år arbetslivserfarenhet, andra språkkunskaper utöver svenska och engelska. Start: Utbildningen startar den 7 september Omfattning: Heltid, goda chanser till rekrytering efter 3 mån Arbetstid: Mån-fre 08:00-17:00 Plats: Stockholm City Lön: Timlön/Timbaserad månadslön/Enligt avtal Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, Konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


6 december 2022