OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Representant för holländsk kundtjänst på distans ( Jobba hemifrån )
• Beskrivning:
Flexibelt schema med minst 20 timmar i veckan
• Ansvarig för all kommunikation med våra kunder genom sociala medier, telefon, e-post, och chatt
• Hjälpa till med utvecklingen av den nya webbplatsen på holländska
• Svara på kundfrågor angående återförsäljarkonton, orderdetaljer, avbokningar, produkter och allmänna förfrågningar
• Daglig kontakt med vårt tekniska team om tekniska frågor/förbättringar
Krav
• Nederländska som modersmål (flamländska)
• Du upprätthåller en positiv och professionell inställning till våra kunder
• God erfarenhet av kundservice, men redo att utmanas på allt du har lärt dig tidigare
• Proaktiv & detaljorienterad
Fördelar
• Flexibel arbetstid
• Distansarbete
Remote Dutch Customer Service representative
Description:
Flexible schedule with 20 hours a week minimum
Responsible for communication with our customers through social media, phone, email, and chat
Assist in the development of new website in Dutch
Answer customer questions regarding dealer accounts, order details, cancellations, products and general inquiries
Daily contact with our technical team about technical issues/improvements
Requirements
Native Dutch speaker ( Flemish)
You maintain a positive, empathetic and professional attitude toward our customers
Good experience with customer service, but ready to be challenged on everything you have learned before
Proactive & detail oriented
Benefits
Flexible work hours
Remote Work Policy
*Please submit applications in English