OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Höörs kommun har drygt 15 700 invånare och ligger mitt i Skåne, på gränsen mellan slättlandskapet och skogsbygden.
Närheten till hela Skåne, de goda kommunikationsmöjligheterna, den omväxlande naturen och det rika kultur- och fritidslivet har gjort Höör till en eftertraktad kommun att bo i.
ARBETSUPPGIFTER
Som kommunens upphandlingssamordnare är du:
* ansvarig för upphandlings- och inköpsfrågor enligt LOU för kommunen sk Inköpssamordnare med ansvar för upphandlingsprocessen i kommunen
* sammankallande för kommunens inköpsgrupp
* ansvarig för och utveckla e-handel/edi inom kommunen (inkl. systemansvar)
* ansvarig för kommunens försäkringsfrågor
KVALIFIKATIONER
Som person är du analytisk och strukturerad samt engagerad i ekonomifrågor.
Du har en god kommunikations- och samarbetsförmåga.
Du har för tjänsten adekvat universitets/högskoleutbildning
Vi ser gärna att du är engagerad av offentliga upphandlingsfrågor.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk.
Vi tillämpar löpande urval
Höörs kommun tillämpar rökfri arbetstid
Kontaktpersoner på detta företaget
Ekonomichef Lars-Johan Rosvall
0413-281 25
Fackliga företrädare nås via kommunens växel
0413-28000
Utvecklingschef Peter Wollin
0413-28162
Projektledare, Destinationsnav MittSkåne Camilla Jönsson
Redovisningschef Elisabeth Steen Ekstedt
0413-281 15
Kommundirektör Michael Andersson
0413-281 60
Utbildningsansvarig Daniel Freij
0413-282 18
T.f. Operativt ansvarig Hörby/Höör Gert Ehlke
0415-378066
Stf. Räddningschef Joakim Ilmrud
0413-28226
Anna Landén
0413-28191