hos Safegate International

Arbetsbeskrivning

The Safegate effect Safegate improves airline and airport performance by providing integrated solutions for more and safer aircraft movements.Safegate's airfield systems have been installed at more than 300 major airports on all five continents.Every four seconds, around-the-clock, a plane docks with the aid of Safedock.Safegate is truly global company with offices in Denmark, France, UK, Dubai, Australia, US with HQ in Sweden.Safegate is expanding rapidly and will 2008 reach a turnover of 562 MSEK thanks to 85 very competent employees.Please visit www.safegate.com for further information.Born to be global?Then you are ready to join the Safegate Group Beskrivning Safegate International AB är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför lösningar för att säkert och effektivt leda och kontrollera flygplan på marken.Safegate är världsledande när det gäller individuell styrning av flygplatsljus samt parkering av flygplan.Safegate erbjuder en internationell miljö, med människor som är intresserade, engagerade och som brinner för verksamheten.Du kommer in i en spännande bransch och får arbeta med hightech produkter.Med de rätta drivkrafterna har du goda utvecklingsmöjligheter Till vår Supply Chain avdelning med placering i Malmö söker vi nu en Inköp/Logistikassistent.Arbetsuppgifter[ Rollen som Inköps/Logistikassistent passar dig som tycker om att ha många och täta kontakter med olika människor.Du kommer i huvudsak att arbeta med administration inom inköp, kundorderhantering, reklamationer och hantera transporter.Vi fokucerar på att hålla en hög servicenivå för våra kunder.Datorn är ditt viktigaste verktyg.Du ingår i vårt Supply Chain team som idag består av 5 personer.I dina arbetsuppgifter ingår förutom allmänt inköpsarbete bl a att: Arbeta nära våra leverantörer och se till att leverans till kund sker i tid.Analysera behov av inköp av och säkerställa leverans till produktion och våra projekt.Ansvara för lager och inkommande och utgående gods.Hantera Import och Export.Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och gillar ordning och reda samt snabba beslut i ett högt tempo.Du är dessutom duktig på att planera och du ska ha goda PC-kunskaper, framförallt i Office-paketet.Eftersom våra leverantörer och kunder även finns utanför Sverige ska du behärska engelska väl i tal och skrift.Ytterligare språk såsom franska och tyska är meriterande.Har du internationell erfarenhet är det meriterande.Personliga egenskaper Som person ser vi att du är god administratör, handlingskraftig, utåtriktad, kreativ problemlösare, kvalitetsmedveten och har lätt för att bygga nätverk, såväl internt som med kunder och leverantörer.Det är viktigt att du drivs av att göra våra kunder nöjda.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 december 2008
  • Ansök senast: 14 december 2008

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

4 november 2024

4 november 2024

4 november 2024