Hospitality Manager

Hospitality Manager

Arbetsbeskrivning

Var med och skapa Stockholms nya samlingspunkt med en nyöppning av ett living & coworking verksamhet. Med 140 designade studio apartments och 150 co-working och kontorsplatser i Hammarby Sjöstad är detta den nya moderna platsen att bo och arbeta.
Som Hospitality Manager kommer du vara en av nyckelpersonerna i att lyckas med att uppfylla visionen att skapa Sveriges bästa living & coworking verksamhet.
Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Du är positiv, trivs med att hjälpa till, ambitiös, strukturerad och har skinn på nästan.
Du är administrativt lagd och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter då tjänsten innefattar både reception och servering i ett sammansvetsat serviceteam. Det är meriterande om du har bakgrund inom restaurang/hotell. Vi ser också att du är förtroendeingivande och har en förmåga att kunna anpassa dig efter kundens behov och önskemål.
I rollen som Hospitality Manager är du en del av verksamhetens nav och gästens naturliga kontaktpunkt, både för besökare såväl som longstay-gäster. Du arbetar tillsammans med kollegor i receptionen, i köket och i övriga verksamheten och tillsammans jobbar ni proaktivt för att utveckla verksamheten och den dagliga driften samt att ständigt leverera service av högsta kvalité. Ni ansvarar för att lösa eventuella problem som uppstår och för att vara den sammanhållande länken mellan medarbetare, kunden och gästerna.
Som en del av vårt Service Team är det Du som hälsar på och möter våra gäster först av alla när du är i receptionen, det är Du som skapar de minnesvärda ögonblicken i lobbyn för gästen som bara ville köpa en kaffe, det är Du som hjälper en föreläsare att få igång projektorn när han är som mest stressad 10 minuter innan mötet drar igång!
I din roll som receptionist består dina arbetsuppgifter av, men är inte begränsade till:
· Bemöta och välkomna gäster, besökare och medarbetare på ett professionellt, vänligt och effektivt sätt
· Fungera som kundens ambassadör och naturliga kontaktpunkt
· Sträva efter att skapa en levande men professionell atmosfär i entrén & lobbyn, säkerställa trivsel och funktionalitet
· Ge information till gäster och besökare (personligen, via telefon, e-post, online och i kanaler som kunden föredrar)
· Hantering/servering av frukost, kaffe, lunch, middagar och bar
· Arbeta proaktivt för att höja nöjdhet gentemot medarbetare, kunder och gäster
· Sträva efter att underlätta hyresgästers och besökares vardag och optimera deras upplevelse
· Hantera bokningar, eventplanering samt anordna evenemang på plats
· Marknadsföra, sälja och tillhandahålla tjänster och produkter som mat & dryck, logi etc.
· Svara på diverse gästförfrågningar kring städning, transport, lokal guidning, bokning av restauranger/underhållning/aktiviteter
· Ge lättare administrativt och tekniskt stöd
· Skapa och uppdatera bruksanvisning för Barception på webbplatsen tillsammans med Operations Manager
· Ett nära samarbete med Operations Manager och annan nyckelpersonal


Vad som förväntas av dig:
· Alltid leverera förstklassig service
· Få alla att känna sig uppmärksammade och välkomnade, medarbetare som kunder
· Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
· Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats
· Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för problem
· Visa vilja och engagemang för att växa i din roll och inom företaget
· Du behärskar mycket god svenska och engelska i både tal och skrift
· Du har grundläggande kunskaper inom MS-paketet
· Du har lätt för att sätta dig in i nya system


Har du ett stort fokus på att leverera toppservice på alla områden, lösningsorienterad och engagemang för att nå uppsatta mål, är det just Dig vi söker?
Skicka in din ansökan redan nu!


Arbetsplats: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Arbetsgivare: Circles Sweden AB (helägt dotterbolag till Sodexo)
Arbetstider: Heltid, måndag-fredag. Vecka 1 06-15 och vecka 2 14-23. Kan variera beroende på sitens/kundens behov.
Uppdraget startar i slutet på sommaren.
Om oss
Circles är en ledande leverantör av personliga tjänster till fastigheter, företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, och några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtidens besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Charlotte Borg Johansson
0702-15 15 54

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Circles Sweden AB STOCKHOLM
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2021
  • Ansök senast: 6 juni 2021

Besöksadress

Dalvägen 22
Solna

Postadress

Box 47620
STOCKHOLM, 11794

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024