OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tror att du som söker tjänsten är kreativt lagd med fokus på gästupplevelse och service. Du ska vara van vid att arrangera happenings med olika partners för att locka både nya och gamla gäster.
Vi är övertygade om att du är uppdaterad på trender och smaker inom branschen och att du har ett brett kontaktnät för rekrytering och utveckling. Du ska vara en erfaren ledare som är van vid att leda andra och utveckla våra medarbetare.
I jobbet ingår även att administrera schema och kostnadsberäkningar. Låter det mindre upphetsande? Ingen fara! Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor som har svart bälte i detta. I ditt uppdrag ingår även att boka DJ:s vid behov. Du bör därför ha ett väl kontaktnät för detta.
Som person ser vi gärna att du är påläst, har lätt för att kommunicera samt jobba tillsammans i grupp. Du måste vara verbal och älska att umgås med människor!
Du ska vara stresstålig och initiativtagande. Dessutom måste du obehindrat kunna kommunicera både på svenska och på engelska. Naturligtvis är du en fena på smaker och att utveckla nya cocktails löpande med barteamet. Viktigast av allt är att du är öppen för alla slags gäster vi har på hotellet. Alla våra gäster oavsett varför de besöker oss - lokala gäster, showgäster, hotellgäster - är lika viktiga för oss!
Arbetstiderna är förlagda till både dagtid, kvällstid, veckodagar och helger, ungefär 70% i drift och 30% administration. Denna fördelning kan varieras efter säsong. Tjänsten är en heltidsanställning med start i augusti/september. Vi tillämpar sex månaders provanställning och självklart är vi anslutna till kollektivavtal!
Vi kan erbjuda en arbetsplats med många spännande gäster från hela världen! På helgerna är Rival extra välbesökt av Stockholmare och detta är en mycket viktig marknad för oss.
Är du den vi söker? Skicka din intresseanmälan med bifogad meritförteckning via Cheffle redan idag!