Hotellkedjan Scandic söker kundtjänst-stjärnor

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för Scandics räkning en kundservicemedarbetare med intresse för att alltid leverera det lilla extra för kunderna. Scandics centralbokning på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos Teleperformance efter 6-8 månader.

I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du kommunicera med kunder via främst telefon och mail. Du kommer ansvara för att boka logibokningar, svara på frågor och lösa våra kunders utmaningar. Vår kund har öppet alla dagar i veckan så du kommer att arbeta efter ett rullande schema som varierar från månad till månad.

Dina arbetsuppgifter innefattar:

- Ta emot inkommande samtal och mail från Scandics kunder

- Göra bokningar på alla våra 280 Scandic hotell

- Besvara frågor om bland annat våra hotell, erbjudanden och öppettider

Vad vi erbjuder dig:

- Interna utvecklingsmöjligheter

- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

- Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus

För att lyckas i rollen ser vi att du:

- Är driven och lösningsorienterad

- Är utåtriktad och har god social förmåga

- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden

- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål

- Vidare är du van att arbeta med dator

- Att du både pratar och skriver flytande svenska och engelska är ett krav

- Tidigare erfarenhet av liknande arbete, Scandic och kunskaper i Opera eller Scorpio är meriterande men inget krav

Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekryteringen sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 22 juli 2023

Liknande jobb


28 november 2024