Hotellkedjan Scandic söker kundtjänst-stjärnor med start i augusti

Hotellkedjan Scandic söker kundtjänst-stjärnor med start i augusti

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare inom kundtjänst för Scandic till Teleperformance i Solna. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att kommunicera med kunder via telefon och mail. Du kommer ansvara för bokningar, kundfrågor och utmaningar inom kundservice. Arbetstiderna varierar och följer ett rullande schema.

Vi erbjuder:

- Möjligheter till intern utveckling inom kundtjänst och kundservice.

- Delaktighet i roliga personalaktiviteter och evenemang.

- Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du:

- Är driven och lösningsorienterad.

- Har en utåtriktad personlighet och god social förmåga.

- Kommunicerar pedagogiskt och anpassar dig efter kundens behov inom kundtjänst och kundservice.

- Är ansvarstagande och målinriktad.

- Har god datorvana för effektiv hantering av arbetsuppgifter

- Behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift för smidig kommunikation med kunder.

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst och kundservice, särskilt inom Scandic.

- Kunskaper i hotellbokningssystem som Opera eller Scorpio.

Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan idag! Ta chansen att bli en del av vårt team inom kundservice på Scandic och Teleperformance i Solna och utvecklas i din karriär.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Liknande jobb